Medlem

Bild från Pixabay

Välkommen till Konstföreningen inom Region Stockholm!

Konstföreningen inom Region Stockholm (f.d. Stockholms läns landsting) är öppen för alla som arbetar eller har arbetat inom regionen/landstinget (t.ex. pensionärer) eller vid företag som har vård- eller driftavtal med regionen eller som är förtroendevald inom Region Stockholm.

Du blir medlem genom att betala in årsavgiften som är 350 kr. Ange ”Ny medlem” som meddelandetext. Ange gärna även din e-postadress.

Konstföreningens plusgirokonto är 20 65 84-5.

Du får som medlem delta kostnadsfritt i våra museivisningar och möjlighet att delta i våra konstresor. Vi anordnar också föreläsningar och konstvandringar. Dessutom deltar du i den årliga utlottningen av konstverk.

Medlemsförmån: Vi är medlem i konstklubben Konst och Folk, som har butik på Hornsgatan 38. Som medlem i regionens konstförening får du därigenom 10% rabatt på konstinköp samt 10% rabatt på inramningar hos Konst och Folk. Kontakta oss för rabattkod till deras webshop..
====================================================