Årsmötet 2021

Stina Wirsén vid konstföreningens årsmöte den 3 november. Foto: Inga-Lill Bäckström

Konstföreningens årsmöte 2021 ägde rum den 3 november kl. 18.00 i Stockholmssalen, Landstingshuset, Hantverkargatan 45. Mötet inleddes med ett föredrag av Stina Wirsén.

KALLELSE TILL ÅRSMÖTE

Härmed kallas till ordinarie årsmöte för 2021 onsdagen den 3 november 2021, kl. 18.00, i Stockholmssalen, Landstingshuset på Hantverkargatan 45 i Stockholm.

Årsmötet inleds med en föreläsning av Stina Wirsén, välkänd och prisbelönt tecknare, illustratör och barnboksförfattare.

Efter föreläsningen genomförs föreningens ordinarie årsmöte enligt bifogad dagordning.

Årsmötet avslutas med en utlottning bland mötesdeltagarna.

Förslag från medlem till ärende att behandla på årsmötet (motion) ska varastyrelsen tillhanda senast den 15 oktober. Den sänds in till nedanstående e-post eller postadress.

Anmäl ditt deltagande till konstforeningen-sll@mail.com eller under adress Konstföreningen c/o Mats Danielsson, Katrinebergsbacken 18, 117 61 Stockholm senast den 28 oktober. Anmälan krävs för inpasseringen i Landstingshuset.

STYRELSEN